bruitit armen!!!

jag han tyvär nt blogga i går för jag va inne på sjukhuset. jag spelade match i går och snubblade över målisen och landade på armen och bröt den! men som tur var va de ingen stor brytning så jag ska bara ht gips i 2 till 3 v.när vi kom in till sjukhuset så fick jag ett litet rum sen sen kom en sköterska och tittade på min arm och sen väntade vi i typ 1 och en halv timma på att nästa doktor sen väntade vi på nästa doktor i typ 1 timma sen gick vi upp till röntgen rummet och där väntade vi i 45 m på att få röntga efter de så väntade vi i en halvtimma på att få se att bilderna blev ok men doktorn "misstängte" något så jag tog en bild till och väntade igen sen gick vi in tillbaka i rummet  och där väntade vi i 2 timmar på att doktorn skulle komma men han kom tillslut och sa att den var bruten men bara lite. så vi ventade på gips tjejen men hon kom innom en halvtimma sen gipsa hon min arm. efter de så fick vi åka hem! kommer lite bilder sen<3

KYSS PÅ ER

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0